Veure que no veus
Veus que no veus presenta la versió femenina de les anomenades “entrades clàssiques”, els números que inicien un espectacle o enllacen escenes.
Paradís pintat
Estem al damunt d’un bufet de qualsevol casa on hi trobem alguns objectes quotidians en els que hi destaca un quadre amb quatre àngels que canten, és un Paradís Pintat.
De Pe a Pa
El rebel, afirmava Albert Camus, és un home que diu no. El pallasso, en canvi, és un insurgent, un home perplexe que es dedica a pertorbar l´ordre bombardejant el món amb preguntes.
L’Atzar
Entre tot el fascinant catàleg de criatures humanes, el pallasso és potser l’únic que no coneix el desànim. Mireu amb quin posat seriós i quina admirable perseverança es dedica intensament a buscar solucions quan sorgeixen problemes.
Giulietta
Acaben de fer fora a la Pepa d’una gran producció teatral per representar “Romeo i Julieta” d’en Shakespeare on ella hi feia el paper de protagonista. Què pot passar quan tot i amb això ella s’entesta a seguir endavant i fer l’obra de totes totes?. Ben mirat, no necessita ningú més, ¿no?. O potser sí.
Penèlope
Agafeu una pallassa, de nom Pepa Plana, i feu-la esperar el retorn d’un marit que acaba d’abandonar la llar per anar-se’n a la guerra.