Giulietta

Acaben de fer fora a la Pepa d’una gran producció teatral per representar “Romeo i Julieta” d’en Shakespeare on ella hi feia el paper de protagonista. Què pot passar quan tot i amb això ella s’entesta a seguir endavant i fer l’obra de totes totes?. Ben mirat, no necessita ningú més, ¿no?. O potser sí.

Fitxa artística



Pallassa - Pepa Plana
Il·luminació - Jordi Llongueras
Música - LLuís Cartes
Escenografia - Oriol Blanchar
Pintures - Pi Piquer
Fotografia - Joan Sánchez i Jordi Soler
Disseny Gràfic - Àlvar Ardévol
Producció - La Vaca Flaca
Text i dramaturgia - Pepa Plana, Harris Gordon i Carles Chamarro
Direcció - Harris Gordon i Carles Chamarro

La premsa ha dit:

El “Xespir” de Pepa Plana
Más pronto que tarde, y en sus debidas proporciones, habrá un “fenómeno” Pepa Plana. Ya lo verán.
Joan-Anton Benach. La Vanguardia, 14 Febrer 2001.

Giulietta
No hay duda de que Pepa Plana está ahora firmemente plantada en el escenario sobre sus dos zapatones y con su nariz roja bien alta.
Pablo Ley. El País, 16 Març 2001.

Pepa Plana és un tros de pallassa
L’espectacle és entranyable en la mesura que ho és la interpretació, que passa per l’humor, la poesia i el patetisme que tradicionalment -en els casos dels grans clowns- convergeixen en aquest personatge. En el seu treball hi ha esplèndids moments; gags extraordinaris i seqüències paròdiques francament divertides.
Gonzalo Pérez de Olaguer. El Periódico, 16 Febrer 2001.

Una cuestión de amor
Una actriz como Pepa Plana nos enseña su poder camaleónico en esta versión shakesperiana delirante.
J.A. Aguado. Diari de Terrassa, 16 Febrer 2001.

Pepa Plana, madera de clown
Me quedo con las miradas de la payasa, con determinados cortes del personaje y con esos momentos de patetismo que crean silencio. La propuesta, tiene un interés global claro y supone para el espectador un tiempo de agradable contemplación. A esta payasa hay que seguirla.
Gonzalo Pérez de Olaguer. Guia del Ocio, 01 Març 2001.

La actriz triunfa en Lleida con “Giulietta”
Con su característica nariz de payasa y su cara de niña sorprendida, Pepa Plana reivindica el humor inteligente en el que cada sonrisa va acompañada de una reflexión. Un espectáculo en el que convergen el humor, el lirismo y el patetismo, aderezado con gags que arrancan las carcajadas del público.
Segre, 17 Març 2002.

Giulietta
Pepa Plana se convierte en la Julieta más divertida del teatro.
I.L.H. Diario de Burgos, 23 Febrer 2002.

Queremos tanto a Julieta
Pepa Plana y los directores han concebido un personaje esencialmente tierno, ingenuo, emotivo, jugetón, simpático, al que es imposible no querer y con el que el espectador comparte se alocada aventura escénica.
Francesc M.Rotger. Diario de Mallorca, 29 Novembre 2002.

Giulietta vive
Pepa Plana y su ausente compañia presenta un “Shakespeare por sí misma” que entretiene, divierte y cuya máxima gracia está en lo imprevisible de su desarrollo. A fe que Giulietta vive y seguirá viviendo a despecho de genios matarifes, en tanto que haya alguien que se atreva a salirse del guión.
Fernando Andú. Heraldo de Aragon, 31 Gener 2003.